logo Discovermag

objevujte čerstvou inspiraci


TBIDLLTB: Cheap Monday

07. leden 2019


The brand is dead, long live the brand!

Cheap Monday


Jak se říká, všechno pěkné jednou končí. Bohužel to platí i pro švédský Cheap Monday. Brand, který nás od roku 2004 učil, že kvalitní jeansy si může dovolit každý.

Základem jeho estetiky byl osobitý mix skandinávského streetwearu s prvky, inspirovanými především hudebními vlivy. U Cheap Monday od začátku najdeme jasnou stopu punku, rocku nebo grunge. To je patrné i z toho, že jedním ze statement kousků se staly ikonické “Tight” skinny jeans. Skandinávský brand byl jedním z prvních, kdo přivedl skinny jeans zpět do hry. 

Právě cit pro inovaci a míchání trendů se stal symbolem stockholmského labelu. Nebyly to však pouze střihy kalhot, s nimiž předběhl dobu. Cheap Monday jako jeden z prvních kladl důraz na sustainability. Recyklace, používání udržitelných materiálů nebo férové pracovní podmínky, to vše bylo stejně důležité, jako design a střihy.

Od roku 2008 spadá značka pod H&M, které se nyní rozhodlo napsat závěrečnou kapitolu její historie. Podle vyjádření H&M je to kvůli klesajícím prodejům značky a změnám v módním průmyslu.  Příležitost pro nás, vzdát ještě naposledy hold brandu, který nás naučil nosit pořádné skinny, a zavzpomínat na některé z jejich ikonických kousků.

Objevte víc

Čerstvý label: M.C.Overalls

We worked hard. Heslo, které dobře vystihuje podstatu londýnského brandu, specializujícího se na pracovní oblečení. Pokud vám právě teď v hlavě nas…
Číst více >

Čerstvý label: Colorful Standard

Back to basics. Tak by se dal vystihnout přístup dánského brandu, který se zaměřuje na jednobarevné basic kousky. Jednotlivé barvy jsou pečlivě vyb…
Číst více >

Freshlabels Mad Max Party

Jak říkáme, nejsme korporát. Jako důkaz fotky z naší vánoční "Mad Max party". Šťastné a veselé přeje Freshlabels.  
Číst více >