logo Discovermag

objevujte čerstvou inspiraci


Čerstvý label: rCUP

11. únor 2019

Základní myšlenka stojící u vzniku britského brandu je jednoduchá. Žijeme v době, kdy se otázka udržitelnosti stává stále naléhavější. Jsme první generací, která zná dopady svého konzumního životního stylu na planetu. To nám dává možnost volby změnit své chování a návyky, a snažit se brát na svět, ve kterém žijeme, větší ohledy. Způsobů, jak s tím začít je mnoho. Jedním z nich může být třeba nápad, jak zužitkovat nekonečné množství jednorázových kelímků na kávu, které denně vyprodukujeme, a stvořit z nich recyklovaný re-usable kelímek. Seznamte se s rCup.

rCup nevěří ve zbytečné plýtvání. Odpad, který vyprodukujeme, představuje pro tuto společnost příležitost, jak ho pomocí recyklace přetvořit v nový produkt. 

Jedním z důvodů, proč většina papírových kelímků konči v odpadu a není recyklována, je jejich plastový okraj. Proto je složité je recyklovat jako papír. rCup je však dnes schopný tento problém překonat, a dokáže tak recyklovat celé kelímky a přetvářet je v nové produkty.

Výsledkem je jedinečný rCup kelímek. 40 % tvoří recyklovaný materiál z již použitých kelímků. Kromě jeho designu oceníte praktičnost a kvalitní provedení. Samozřejmostí je 100 % nepropustnost, a také izolace proti teplu, díky které se nemusíte bát vzít kelímek do ruky, ani když jste si do něj zrovna nalili horkou kávu. 

 

Objevte víc

Čerstvý label: Chrome Industries

Historie amerického brandu se začala psát v roce 1995 v jedné garáži v Coloradu. Základní ideou brandu bylo stvořit "neprůstřelný" messen…
Číst více >

HAN KJØBENHAVN Nature's Technology SS19

Nafotili jsme editorial nové kolekce SS19 od brandu Han Kjøbenhavn. Ta je inspirovaná estetikou 90. let, kdy se elektronické přístroje staly součás…
Číst více >

Čerstvý label: Clarks Originals

Shoemakers since 1825. Tak zní heslo legendárního brandu Clarks. Jeho inovativní a současnou divizi "Originals" nyní nově najdete i v naší nabídce.…
Číst více >